Design yang menarik mampu buat kita sendiri tersenyum!!

Salam semua....
Nak buat design ni bukan la sesuatu kerja atau perkara yang mudah. Ia memerlukan idea,kreativiti yang lain dari yang lain supaya design yang kita hasilkan itu akan memberi kepuasan kepada kita sendiri. Kita juga perlu bijak memilih design yang bersesuaian dengan situasi ataupun persekitaran kita.
Adalah bukan mudah juga kita utntuk mendapatkan idea - idea yang menarik untuk menghasilkan sesuatu design ni, bagi kami sendiri rujukan dari bahan-bahan lain amat memberi sumbangan dalam menghasilkan sesuatu design ni.
Idea-idea dari pihak lain dapat kita jadikan sebagai inspirasi supaya kita dapat hasilkan sesuati design yang bukan saja dapat memberi kepuasan kepada kita malah mampu buat kita tersenyum apabila kita lihat hasil kerja kita sendiri.
Design yang kita hasilkan itu juga menggambarkan apa yang kita cuba ekspresikan ataupun luahkan. Ia boleh dikatakan juga sebagai gambaran personaliti pereka tersebut. Cuba la hasilkan sesuatu melalui ape yang anda rase dan luahkan melalui hasil design anda sendiri. Di sini ada disertakan beberapa hasil design yang boleh dijadikan sumber rujukan untuk menghasilkan design pada kalendar, bisnes kad anda dan sebagainya...."Design Is Yours"....




  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment